Samoczyszczące się ubrania
6 stycznia 2007, 17:32Samoczyszczące się tkaniny mogą zrewolucjonizować rynek ubiorów sportowych i nie tylko. Technologia, opracowana przez naukowców z amerykańskich sił powietrznych (U.S. Air Force), została już wykorzystana do wyprodukowania koszulek i bielizny, które bez prania pozostają higieniczne przez kilka tygodni.
Sprzedaż lodów La Venuseta wspomoże badania nad rakiem piersi
28 lipca 2021, 12:29W Bayarri Helados Aryesanos w Walencji można kupić rzemieślnicze lody La Venuseta. Fundusze z ich sprzedaży mają zostać wykorzystane w walce z rakiem piersi. Trafią bowiem do Instytutu Badawczego Szpitala Klinicznego i Uniwersytetu w Walencji (Instituto de Investigación del Hospital Clínico y la Universitat de València, INCLIVA).
Koszulki "Wygraliśmy EURO 2012" na Allegro
19 kwietnia 2007, 11:25Ledwie dowiedzieliśmy się, że Polska będzie współorganizatorem Euro 2012, a już w serwisie Allegro pojawiły się koszulki z oficjalnym logo imprezy i napisem "Wygraliśmy EURO 2012”. Co ciekawe, ich producent zapewnia, że koszulki powstały w zgodzie z licencją UEFA i nie łamią jej praw.
Koszulki pomogą sportowcom?
4 września 2007, 08:51Australijska reprezentacja rugby, mimo iż zwykle nie potrzebuje żadnej pomocy by udowodnić, że jest najlepsza na świecie, zyska nową broń w walce o mistrzowski tytuł. Będą nią... koszulki.
Czapka leczy trądzik, a koszulka wygładza zmarszczki
30 maja 2008, 17:18Kanadyjska firma Sunsoul zaprezentowała nową linię ubiorów codziennych i sportowych, które leczą trądzik, odmładzają starzejącą się skórę i działają jak filtr chroniący przed promieniowaniem ultrafioletowym.
Czworonożny ślizg
4 lipca 2008, 08:50Prawie 60 szczekających czworonogów wzięło udział w największych zawodach surfingowych dla psów w USA. Obowiązywał hawajski strój (wzorzysta koszulka z krótkim rękawem) oraz ciemne okulary.
Ciekawsza od gazety
26 lutego 2009, 10:36Z najnowszymi wiadomościami z kraju i ze świata (także nauki) można się zapoznawać na różne sposoby: czytając gazetę, serwisy internetowe, słuchając radia czy oglądając telewizję. Zasubskrybowanie szwedzkiego T-posta przypomina w zasadzie prenumerowanie prasy, lecz do skrzynek klientów nie trafiają koperty z papierową zawartością, tylko tematyczne T-shirty z niusem wydrukowanym po wewnętrznej stronie koszulki.